Naujienų archyvas

EASTCON „AUKSINIO KLUBO“ KELIONĖ Į KUBĄ.

2022 10 31

Pagal nusistovėjusią EASTCON „AUKSINIO KLUBO“ (EASTCON GOLD CLUB) tradiciją jo nariai kasmet susitinka tolimuose kraštuose. Seminaruose, sporto varžybose, ekskursijose jie artimiau susipažįsta vieni su kitais, o taip pat pasikeičia patirtimi.

Šįkart geriausi 2021 metų darbuotojai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos 2022 spalio 7 – 17 d. keliavo į Kubą. Ankstyvas skrydis, 17 valandų kelionė ir mes atsidūrėme kontrastų apsuptyje. Skrisdami nežinojome, kiek laiko Kolumbas praleido savo laive, kol išsilaipino Kubos saloje, bet žinojome, kad prieš 530 metų salą jis paskelbė Ispanijos karalystės dalimi.

Gal magiškai suveikė laimingų septintukų trijulė, bet kontrastai nuteikė tikrai smagiai ir maloniai. Lėktuvui nusileidus Havanos oro uoste pasijutome taip, tarsi būtume nusikėlę į praeitį. Vaizdai tarsi atgijo iš anksčiau matytų atvirukų bei nuotraukų ir viliote viliojo. Iškart pajutome, kad šią šalį norisi nuolat fotografuoti, kiekvieną pamatytą detalę! Nesvarbu, kad ne viskas čia tobula.

Kelionė buvo nuostabi!  EASTCON „AUKSINIO KLUBO“ narių geranoriškumas ir draugiškumas visus tiesiog „sulipdė“. Gerų emocijų kasdien gavome apsčiai. Į įspūdingą visumą susipynė aktyvūs pokalbiai, kuriant novatoriškus įmonės ateities planus, iškilminga vakarienė bei „Auksinio klubo“ taurių bei garbės diplomų įteikimas geriausiems įmonės darbuotojams. O taip pat gamtos grožis, neįtikėtinas salų smėlio baltumas, užburianti jūros spalva, delfino bučinys, nuolat skambanti salsos muzika gatvėse, įspūdingas muzikinių tradicijų ir spalvų  žaismas koncertinėje kabareto programoje, senovinės Havanos architektūros paslaptingumas, draugiški žmonės, svaigulys, kuris apima didžiuliam kadilakui riedant sostinės gatvėmis, „pasisveikinimas“ su Hemingvėjumi atsisveikinimo su Havana dieną…

Daugybė širdžiai mielų akimirkų dar ilgai iškils mūsų prisiminimuose. Esame didžiai dėkingi  lydėjusiems vadovams, besirūpinusiems kiekviena organizacine detale. Kad tik gerai jaustumėmės. Ir visi jautėmės ypatingai gerai!